přeskočit k navigaci »

úvod » Aktuality » Aktuálně » Rušíme letošní Otevírání lázeňské sezóny v Kyselce!

Rušíme letošní Otevírání lázeňské sezóny v Kyselce!

19.04.2014

zařazeno v kategorii: Aktuálně | autor: ASORKD | komentáře: 73

 

V sobotu 24. května se mělo v Kyselce konat v pořadí již třetí Otevírání lázeňské sezóny – Kysibelský velejuch.

http://www.zachrante-lazne-kyselka.cz/cz/aktuality/v-kvetnu-zahajime-lazenskou-sezonu-v-kyselce-277

Stejně jako při minulých ročnících, i letos žádala památková asociace ASORKD, aby ji obec pro uspořádání akce zapůjčila lázeňský park a uprostřed stojící bývalý Picí pavilon, dnešní kino.

http://www.zachrante-lazne-kyselka.cz/administrace/soubory_clanky/1397926191_cz_zadost_o_velejuch.pdf

Zastupitelstvo obce však překvapivě vyhovělo žádosti jen z části. Starosta obce Aleš Labík ve svém dopise mj. uvedl: „Stejně jako v loňském roce se k avizované akci hodlá připojit společnost Karlovarské minerální vody, a.s., která si zažádala o využití prostor obecního kina v Kyselce dne 24.5.2014 a to i na základě smluvního ujednání s obcí Kyselka. …Zastupitelstvo obce rozhodlo poskytnout prostory budovy kina v termínu 24.5.2014 společnosti KMV a.s.“

http://www.zachrante-lazne-kyselka.cz/administrace/soubory_clanky/1397926270_cz_vyjadreni_velejuch_2014_asorkd.pdf

Asociace se však obci snažila vysvětlit, že prostory kina využívá každoročně a vzhledem k tomu, že se jedná o jediný objekt v lázeňském parku, nemůže bez něho kvalitně celou akci zajistit. ASORKD proto navrhla, že pokud obec v naplánovaném termínu kino asociaci nepronajme, je připravena Kysibelský velejuch uspořádat v termínu jiném.

http://www.zachrante-lazne-kyselka.cz/administrace/soubory_clanky/1397926357_cz_velejuch_2014_odpoved_obci.pdf  

Starosta obce i přesto trval na konání akce v původním termínu a navrhl společné jednání mezi ASORKD, obcí a společností Karlovarské minerální vody.

http://www.zachrante-lazne-kyselka.cz/administrace/soubory_clanky/1397926464_cz_velejuch_obec_2.pdf

„Když jsme v květnu roku 2012 uspořádali první ročník, označil tuto akci ředitel firmy Mattoni don Alessandro Pasquale za šaškárnu. Nechápeme proto, proč se nyní snažil do této akce vnutit. S ohledem na náš zájem tuto akci uspořádat, požádal jsem našeho příznivce pana Ladislava Gerendáše, aby se jednání na obci zúčastnil,“ říká prezident ASORKD Pavel P. Ries.

Jednání na obecním úřadu v Kyselce se konalo v pátek 18. dubna. Byli přítomni starosta Aleš Labík, zástupce firmy Mattoni Martin Hanzl a ředitel obecně prospěšné společností Lázně Kyselka Miroslav Perout. „Bylo mi od začátku jasné, že se jedná o naschvál firmy Mattoni. Proč si kino nepronajmou jindy? Proč zrovna náhodou, když máme Velejuch my? ASORKD je autorem myšlenky a organizátorem akce a jako takový si své partnery vybírá. To nám bylo upřeno a proto jsem od jednání očekával, že buď pan Hanzl řekne, že na svém požadavku netrvají, nebo pan starosta sdělí, kdy akci budeme moct uspořádat v rozsahu, na který je veřejnost zvyklá. Pan Hanzl řekl, že na termínu trvají a starosta mlčel. Po půlhodinovém marném vysvětlování jsem vstal a odešel s tím, že akci rušíme,“ popisuje páteční jednání herec a hudebník Ladislav Gerendáš a dodává: „Pana Hanzla jsem se snažil přesvědčit, že je to ze strany Mattonky celé nesmysl. Ale on se choval jako poskok, který chtěl pouze zasmrdět a nikoliv něco řešit.“

Asociace respektuje rozhodnutí obce Kyselka pronajmout budovu kina firmě Mattoni. Tak, jak dopředu pana starostu upozorňovala, za takových podmínek není schopna ani ochotna akci uspořádat. Je ale neobvyklé, že obec vyhověla žádosti, která byla druhá v pořadí. Proto je asociace nucena Otevírání lázeňské sezóny v Kyselce – Kysibelský velejuch plánovanou na 24.5.2014 zrušit.

„S panem starostou jsem se po nevydařeném jednání telefonicky spojil a sdělil mu naši lítost nad celou záležitostí, kterou svým rozhodnutím zastupitelé způsobili. Každoročně tato akce do Kyselky přivedla na tisíc lidí. Byla to největší akce v širokém okolí a mrzí nás, že obec upřednostnila dobrý vztah s firmou Mattoni nad akcí, která si získala srdce stovek lidí žijících na Karlovarsku. Řekl jsem panu starostovi, že pokud nám obec poskytne stejný rozsah prostor jako v minulých letech, i přesto všechno akci rádi uspořádáme. Náhradní termín mi přesto nesdělil, prý to musí projednat zastupitelstvo,“ řekl viceprezident ASORKD Martin J. Kadrman.

 

 

 

Pro zvětšení klikněte na Vámi zvolenou fotografii.

 

Soubory ke stažení

 
 

« další aktuality z kategorie: Aktuálně

« zpět na seznam aktualit

Komentáře: přidat další

Václav Svátek (19.04.2014 20:35)

Zase a již tradiční ostudné a nedůstojné jednání ze strany KMV a potažmo celého Kyselkovského zastupitelstva a dokonce již i nového starosty... Je to už takové Kyselkovské panoptikum o hře na slepou bábu,kdy se jen neví,kdo je ta slepá bába a kdo její nahaněči... Trochu se jen divím starostovi,ale nepřekvapuje mě již dávno nic.Karty jsou též také rozdány a každý má svou roličku... Bravo !

 

miroslav Štrébl (19.04.2014 21:02)

Je to hanba fuj!!!Fuj!!!

 

Marcela Riedelová (19.04.2014 21:41)

Koho si to i v Kyselce zvolili za starostu?KMV mají hroší kůži,z ostudy kabát,ale jak je vidět nevadí jim to.Ale oni vadí nám, obyčejným lidem.Hlavně že mají hrad,který jim vydělává, a ostatní ať spadne.Matonku již dávno nepijeme,patoky nám nechutnají.Je to opravdu hrůza,co necháváme našim dětem za spoušť.Přeji pevné nervy do dalších soubojů.

 

Marcela Janstová (19.04.2014 22:05)

Aleš Labík by se měl stydět.

 

Pavel Růžička (19.04.2014 22:06)

Tohle by chtělo zmedializovat, poslal bych to i do italských plátků, možná poslat i stížnost na ministerstvo kultury. Teď ten jejich slogan "Mattoni už není!" dává smysl!

 

marcela dieneltová (19.04.2014 22:17)

Fuj hanba! Nejspíš jim to poradil Klaus!

 

Ivan Dokulil (19.04.2014 23:06)

Starosto! Být takhle ve vleku dona Pasqualeho - to je tak smutné, trapné, ostuda.. Pochlapte se, proboha! Dr. ID, historik umění

 

Marcela dadučová (20.04.2014 01:45)

Je to ubohé.Pan A.Pasquale mě nepřekvapuje,že dělá naschvály,ale starosta a zastupitelstvo by se měli stydět.Co si o tom myslet?Korupce?

 

Miloš Fryš (20.04.2014 05:30)

Pane Aleši Labíku, dovolím si zeptat se konkrétně. Kolik činil úplatek pro vás osobně a pro členy zastupitelstva od KMV? Poskytování a přijímání úplatků je v ČR trestný čin. Doufám, že voliči si vás všechny už příště nezvolí.

 

Miloš Hlávka (20.04.2014 05:42)

Komunální volby jsou letos na podzim.

 

Josef Biederman (20.04.2014 06:25)

Proč mě to vůbec nepřekvapuje, že cizákům se leze do p.....

 

Eva Pospíšilová (20.04.2014 06:49)

Kolik zaplatili starostovi??Že se najednou spřáhnul s Pasqualem?? Jistě by to nějaký šikovný hacker zjistil a hlavně zveřejnil.

 

Oldřich Kodeda (20.04.2014 07:38)

Staré přísloví pane starosto Aleši Labíku praví: "Ty sám si pacholek, když s pacholkem udržuješ spolek".

 

Petr Jeřábek (20.04.2014 07:50)

Je evidentní, že i tentokrát zvítězila moc peněz nad charakterem a slušností. Bravo pane starosto. Další impuls, proč obcí jen projet bez zastavení.

 

Jitka Fašianoková (20.04.2014 08:46)

Tak tohle jsem opravdu nečekala!Je alarmující, že starosta KV nehájí zájmy našich občanů a vůbec připustil, aby přivandrovalec Pasquale tímto podlým způsobem celou slavnost ASKORD a občanů znemožnil. Vy karlovarští občané, měli byste se zamyslet nad tím, koho příště volit. Pane starosto Labíku, kolik vám MV zaplatili? To, že jste se nechal uplatit napadne každého slušného člověka, to už vám nikdo neodpáře. Člověk jako vy na postu starosty nemá co dělat!

 

Michal Votruba (20.04.2014 08:51)

Panu starostovi a potažmo prakticky všem členům zastupitelstva pojmy jako tradice a národní hrdost nic neříkají. Inu co by měl člověk chtít od provinčních politikářů.

 

František Zlámal (20.04.2014 09:14)

Je zvláštní, že všichni, co sem píšete, ve většině nejste občanem této obce a nechápete názory místních obyvatel. Zviditelnění již pro mnohé neznámého herce p. Gerendáše aj., je sice pro lidi milé zpříjemnění dne, ale je ostuda, že na akci v Kyselce nemůžou vystoupit děti z místní školy a školky i přesto, že dovedou kulturu v Kyselce též pozvednout.

 

Jana B.S (20.04.2014 09:25)

Je známé,že Češi pro peníze usdají vlastního bratra.Vlezdopr...... je známý fenomen.Platí na Karlovarsku desetinásob,nová mafie-po nás potopa!!!!!!!!

 

Josef Palacký (20.04.2014 09:31)

Pane Zlámale, děti mohou jistě vystoupit a zazpívat častušky panu Pasquale a pozvednout kulturu v Kyselce. Bez široké veřejnosti to jaksi ztrácí smysl. Jestliže někdo ve vaší obci organizuje stále úspěšnější akci, která právě veřejnost a zájem přitáhne, je doslova zlodějnou, pokud se na ní chce přiživit ten, jenž celou akci na počátku zesměšňoval. Bohužel je to v naší zemi skoro folklór. ono vybudovat něco z ničeho, není snadné. Starostu obce částečně chápu. Netroufám si tvrdit, zda úplatek přijal či nikoli. Na druhou stranu je mi jasné, že finanční injekce obci od KMV může výrazně ovlivnit rozhodování celého zastupitelstva. Nicméně, pokud se nabídky KMV domáhá pomoci takovým způsobem, jsou to z její strany vyděračské a mafiánské praktiky. A to zastupitelstvu, které by mělo mít jistý morální kredit neprospívá. Ano, nejsem obyvatel Kyselky. Ale jistou dobu jsme tam žil a její osud mi není lhostejný. A stav lázní je vizitkou KMV.

 

Milan (20.04.2014 09:32)

Prasárna,nejspíš zaplacená.

 

Jitka Fašianoková (20.04.2014 09:51)

Pane Zlámale, všichni, kteří zde napsali, možná nejsou obyvatelé Kyselky. Ale osud Lázní Kyselka, pokud jste nedtsčil zaregistrovat, není lhostejná dnes už tisícům lidí. A nesjou to jen občané ČR. Podporujeme úsilí ASKORD, finančně i morálně a není nám lhostejné, že nám Pasquale zhuntoval architektonický klenot, jakým Lázně Kyselka byly. Nebýt sdružení ASKORD a mnoha nadšenců, kteří pomáhají aktivně neustále,by se vůbec nic nestalo. Co jste udělal vy pro obec Kyselka ?

 

Jeremy Hrubý (20.04.2014 10:01)

Typické! Máme být na co hrdi: na svou zem, politiky komunální i ty nahoře, nenažranost, předposranost, ohnutý hřbet...našlo by se toho ještě hodně. Habsburky na nás! Ačkoliv, na nás stačí jeden talián.

 

J. Tůmová (20.04.2014 10:10)

Byla jsem a budu příznivcem těch, kteří nezištně cokoliv zachraňují."Boje", o kterých teď čtu, nemohu plně pochopit, nejsem "zdejší". Sle je to neskutečně smutné! Jaroslava Tůmová

 

Műllerová M. (20.04.2014 11:14)

Pane starosto Labíku, kolik vám zaplatili? To, že jste se nechal uplatit napadne každého slušného člověka, to už vám nikdo neodpáře. Člověk jako vy na postu starosty nemá co dělat!nejsem obyvatel Kyselky. Ale jistou dobu jsme tam docházela do základní školy a její osud mi není lhostejný.Komunální volby jsou letos,tak doufám,že se lidé v Kyselce pochlapí a zvolí vhodného kandidáta.

 

Jarka (20.04.2014 12:08)

Je smutné, že Ti kteří tvrdí, že jim jde o dobrou věc, nemohou najít společnou řeč. Moc mě mrzí, že musím všem známým, které jsem pozvala, volat, že kvůli žabomyším válkám se největší akce v roce v Kyselce ruší

 

Vladimír (20.04.2014 12:51)

Bude dobře, pokud si co nejvíce přátel Kyselky vzpomene, koho NEVOLIT! Místní podnikaté, spočítejte si, o kolik zrušením této stále populárnější akce přicházíte. Snaha pana 'Pacquala' o účast na Velejuchu je v jistém smyslu pochopitelná - když zjistil, že nelze škodit přímo silou, chce se stát pátou kolonou... Nejspíš by nebylo od věci, kdyby se na otázku možných úplatků podívali právníci.

 

Josef Kucirek (20.04.2014 13:06)

Jsme si toho sami vini, vse co se dalo, jsme bezmyslenkovite prodali do cizich rukou. Hlavne nasi chamtivosi po penezich uspokojit. Dnes mame problem.

 

Miroslava (20.04.2014 13:50)

Možná by měl starosta Labík zdůvodnit, proč je jeho rozhodnutí v "nejlepším zájmu lidí" které zastupuje, protože právě taková rozhodnutí je povinen vůči svým voličům dělat. Měl by být vyzván, ať to (nejlépe veřejně nebo písemně) vysvětlí.

 

Václav (20.04.2014 13:58)

Napadá mě jediné : jsou všichni ti "reformátoři" stejní!Co mohli URVAT urvali , co nemohli urvat ZKURVILI ! ! !

 

Honza (20.04.2014 15:02)

Aleš Labík nemusel vzít žádný úplatek, když byl celá léta jedním ze šéfů Mattonky.

 

Lomničák (20.04.2014 16:18)

Zase cinkaly dukáty...

 

Eva Korfová (20.04.2014 16:30)

Nechápu o co Karlovarským minerálním vodám jde. Nechali lázně totálně zdevastovat a nyní, když se našli nadšenci, kteří stav chtějí napravit, tak jim házejí klacky pod nohy. Měli by se stydět včetně vedení obce Kyselka. Další příklad toho, že se nám vrací rozprodání republiky.

 

Josef Veselý (20.04.2014 18:01)

Starosta, který každoročně pořádá v lese závody motorek a nepovažuje to za devastaci přírody, starosta, pro kterého je jakýkoli podraz a "levárna" normou a neví, co to je fér jednání, poskok, který za úplatek je ochoten posloužit jakémukoli "štědrému" vykukovi, NEMOHL REAGOVAT JINAK!Bohužel občanům Kyselky a Radošova to zas tak moc nevadí a mnozí mu ještě poklepají po rameni. Lidská blbost a malost a zbabělost jsou přece rodné sestry!

 

Vaclav Moravec (20.04.2014 20:01)

Snůška blábolů tady! Borci, začali opravovat za výrazného přispění Mattoni. Borci proto, že tam začali dělat věci ze kterých by si všichni z těch morálních uvědomilců, kteří tu plivou na kde koho, nadělalo do kalhot. … včetně vrchních této asociace, která se chvástá tím, že jí jde o Kyselku. Kdyby jí šlo o Kyselku tak začnou spolupracovat, diskutovat nebo aspoň přestanou urážet! Ujel jim v Kyselce vlak a to tady jde! Velejuch totiž ty baráky neopraví i když je možná fajn.

 

Lenka Novotná (20.04.2014 20:09)

Je mi líto, že Velejuch nebude. Byla jsem zatím na všech ročnících a letos jsem chtěla sebou vzít i rodiče. Z Mattonky je mi blbě. A ze zastupitelů taky.

 

Eva Pátková (20.04.2014 20:54)

Je mi líto, že se Velejuch nebude konat, ale postoj ASKORD chápu a schvaluji.

 

Martin Knižka (20.04.2014 20:58)

Pane Moravec, a co konkrétně tam prováděli? Můžete se s námi podělit, nebo jste jen "starostů" dobrý kamarád a proto tu jen pomlouváte.

 

Vaclav Moravec (20.04.2014 21:33)

Pane Knižka, jen obehnat Mattoniho vilu lešením chce notný kus odvahy. Jedte se tam podívat a kdyz zapojite trosku selskeho rozumu, prijdete na to sam. Neznam osobně nikoho ze zainteresovanych v této kauze, jen jsem prijel a viděl. … A taky trošku sleduji dění kolem Kyselky a to nejen na těchto stránkách. Kdyby takto činili i ostatní, zjistili by spoustu jiných souvislostí, které se tady z nějakých důvodů nedozví.. Přeji pane Knižka příjemný zbytek večera.

 

František Nyklíček (20.04.2014 21:37)

Možná už by bylo na čase zakopat válečné sekery. Co z toho obě strany mají? Je jasné, kdo měl zpočátku popel na hlavě, a kdo stále nepochopitelně vystupuje z pozice síly peněz, nicméně nakonec na tom tratí všichni. Potenciální návštěvníci, že nemohou přijet po vlečce KMV zvláštním vlakem (jak tam vůbec jezdí, zacpou město auty nebo přeplní linkové autobusy?), KMV tím, že si kazí dobré jméno a ztrácí část odběratelů, a nakonec ASKORD tím, že nemá partnera, který by lázně dokázal opravit tak, jak by se slušelo. Válka prospívá pouze dalším stranám, mír je jediné řešení.

 

Petra Chvátalová (20.04.2014 21:48)

Pane Moravče, nechápu jak souvisí lešení kolem Mattoniho vily s naschválem firmy Mattoni a podpora obce Kyselka tomuto odsouzeníhodnému jednání?

 

Pavel Brezina (21.04.2014 10:03)

Je to cele špatně,pokud pan starosta podporuje jen zájmy společnosti,která vysává naše přírodní bohatství a klidně nechá zdevastován naše kulturní památky.Za takového představitelé obce bych se hluboce styděl,asi tu jde přeci jen pouze o osobní prospěch pana uplatněno starosty.

 

občan obce Kyselka (21.04.2014 11:10)

Úvodem si dovoluji připomenout hodnocení ASORKD loňského velejuchu: viz http://www.zachrante-lazne-kyselka.cz/cz/aktuality/lazenska-sezona-v-kyselce-zahajena-251 „Velmi nás těší, že naši akci Mattonka podpořila a pomohla nám s vítáním lázeňských hostů. Zejména viditelné uvítací bannery na mostu pomohly našim návštěvníkům v orientaci, kudy se dostat na parkoviště. Byla to vzorová spolupráce. Věříme, že i příští rok nás Mattonka podpoří. Mohla by například nechat vyrobit plachtu obepínající lázeňské domy, na které by byl vytištěn obrázek budov po jejich rekonstrukci. Pro mnoho lidí by jejich dřívější krása byla o to představitelnější. S výrobou pozadí by mohla pomoct Česká televize, se kterou KMV intenzivně spolupracují,“ myslí si viceprezident ASORKD Martin J. Kadrman. KMV neuděli nic více, než tuto výzvu ASORKD a přijaly požádaly si o prostory kina,kde by místo promítání notoricky známé reklamy na lázně z roku 1928 a případné expozici fotografií lázní, zpestřili program konání velejuchu uspořádání vlastního programu,týkajícího se tématu lázní a možnosti setkání se zástupci o.p.s. lázně Kyselka,kde by se veřejnost mohla blíže a s využitím digitální techniky seznámit se stavem současných prací a plány dalšího vývoje. Za budovou kina, která byla mimochodem na podzim loňského roku z prostředků KMV opravena, s využitím parku,který obec stále nabízí ASORKD,se mohla tradičně konat akce Kyselského velejuchu, pokud by o to ASORKD stále stála. Jsem přesvědčen,že tento ročník by se svým programem byl mnohem zajímavější pro návštěvníky obce,pokud by se ASORKD dětinsky a nešťastně nezablokovala,stále platí nabídka obce Kyselka na prostory parku a jeho zázemí včetně energií a to bezúplatně. Jenže bohužel,ASORKD už od počátku roku hledala důvody, proč tuto akci již nekonat a konečně jej našla. Pokud letošní ročník Kysibelského velejuchu nebude tak ne proto,že ho nechce starosta obce Kyselka,nebo KMV nebo někdo jiný,ale pouze a jedině z vůle ASORKD. Škoda této pěkné akce .Jako občan obce Kyselka,který pana Labíka zná a tedy může objektivně hodnotit,jsem velmi rád ,že obec má ve funkci starosty konečně člověka,za kterým nejsou jen kecy a fňukání ale činy a je hoden této odpovědné funkce,které sebou nese i případnou kritiku, možná i osočovaní ze strany neinformované a zmanipulované části veřejnosti. A dovolím si vyjádřit i přesvědčení, že obec ve spolupráci s o.p.s. a KMV a.s. náváže na tuto možná již tradiční akci tak,aby zklamaní účastníci velejuchu o nic nepřišli. A doufám,že můj názorový příspěvek zde vydrží alespoň dva dny,než je někdo vymaže)))))

 

ANNA ´ŽÁČKOVÁ (21.04.2014 11:18)

KMV -NIC JIM NENÍ HLOUPÉ,RENOMÉ U LIDÍ. NATOŽ ABY MĚLI SNAHU VYLEPŠIT SI RENOMÉ.ALE VŠEHO DOČASU.I ONI.SPRÁVNÁ VĚC MÁ VŽDY NADĚJI NA ÚSPĚCH A TAK DRŽME PALCE ASKORDU.

 

Lenka Pytlová (21.04.2014 14:23)

Chtěla bych, aby obec neházela klacky pod nohy ASORKDu a dohodla jiný termín, aby se Velejuch mohl konat. Třeba ještě v červnu.

 

Světlík S. (21.04.2014 14:35)

Taky je mi líto, že se Velejuch nekoná, už jsme si rezervovali víkend. Z Nepovažuji se za zmanipulovaného občana, slepě nevěřím, ale přesto už roky nepiji Matonni výrobky a nesleduji v ČT nebo jiné televizi pořady, které Mattoni sponzoruje. Stačí mi, že vidím, co po nich zůstává. Bohužel z naší pozice nemůžeme udělat nic jiného, než "Dona" bojkotovat. Naštěstí sešlo ze spojení s KV arénou, protože by nám tím pádem vzal i hokej. Některé peníze mi přeci jen smrdí.

 

Pavel Brezina (21.04.2014 17:55)

Vážený pane z obce Kyselka,kdyby nebylo aktivit nadšenců pro obnovu lázní,tak by asi firma Matony nezačala vůbec podporovat obnovu lázní /podivejte se v jakém jsou stavu původní budovy lázní/.Velice si cenim nadšenců pro obnovu lázní Kyselka.Firma Matony pomohla obnovit zatím pouze jednu budovu a to zřejmě pod tlakem veřejnosti / i za to děkuji/.Dale matonka opravila silnici,ale ne pro rozkvět lázní , ale pro své kamiony a svůj zisk.Také je slušnost ne vystupovat v diskusi anonyme.

 

občan obce Kyselka (21.04.2014 18:15)

Milý pane Březina,psal jsem o velejuchu,to co uvádíte nikdo nepopírá.Nepleťme hrušky a jablka.A má anonimita,kté mám své důvody a slušnost??milý zlatý,nikde o nikom netvrdím že je tupý úředník.A když čtu některé komentáře a texty článků,nám ve slušnosti navrch.Nevíc,jako občan obce mám dění v obci jako na dlani a vím o něm více,než většina si většina diskutérů dovede představit.Je to prosté))))

 

Václav Svátek (21.04.2014 18:57)

Pane Občane z Kyselky - to tedy jistě víte,že koho chleba jíš,toho písen zpíváš... proto ta podpora,proto ten anonym,když je obecně známo,že široko daleko mimo KMV si nelze bez většího dojíždění pracovně ani škrtnout.Tím spíše by mě ale jako občana bolel stav "mojí" obce a spíše bych se klonil na stranu obnovy obce a ne její devastace.Řekněte mi co udělá p.Pasqale až mu jednou vyschne Lomnický potok? Sbalí se půjde jinam.A co vám tam nechá? Nic.Ale vlastně ne,ještě je tam řeka a rozdíl chutě té vody a té současné v petkách je minimální.... S pozdravem - Občane

 

občan obce Kyselka (21.04.2014 19:23)

milý pane Svátku,opět připomínám,že mé vyjádření se týká velejuchu a neřeším zaměstnanost či nezaměstnanost karlovarského regionu.vyjadřuji lítost nad skutečností,že letošní ročník kyselského velejuchu je ohrožen,lítost o to větší,že je to pouze z malicherných důvodů.Pro Vás jako taxikáře pana Gerendáše:člověk má dvě uši proto,aby naslouchal názorům více stran.A mozek,to je to mezi ušima,je od toho,aby si ty informace přebrala vyhodnotil.Zkuste to)))

 

Václav Svátek (21.04.2014 20:08)

Anonymní občane Kyselky - vše souvisí se vším i ona zaměstnanost v regionu,která vám místním svazuje zdravý rozum a jednáte,tak,jak jednáte.V duchu jako občan ČR a místní přece musíte vědět,že to v obci ani s KMV není v pořádku,ale obava o existenci je silnější - říká se tomu pud sebezáchovy,neb co mě přímo nepálí nehasím.Už jsem to tady někomu též anonymovi,možná zrovna vám říkal,at mi to přijde říct na štafl do očí,třeba to pak OPRAVDU pochopím tu vaši obavu a blaho o místní rozvaliny v obci... a ta poslední věta od vás právě na vás sedí a - máte pravdu,zkuste to... a nebudte anonymní je to podlé.

 

občan obce Kyselka (21.04.2014 21:32)

Ale pane Svátku,já se s vámi nehádám,pouze nesouhlasím že s obcí není něco v pořádku,funguje skvěle,vedení se stará o zvelebování obce,máme čerstvě zdigitalizované kino,opravené kino,udržovaný park,opravuje se střecha na domu služeb,je opravená podlaha tělocvičny místní školy,je nově zkulturněn parčík u hotelu Praha,je nově vybudované hřiště u ZŠ a MŠ Kyselka,to vše za působení starosty obce pana Labíka.Pomalu ale jistě se opravují postupně jednotlivé objekty,po Stalburku se letos dokončí oprava Löschnerova pavilonu,to nejsou bludy,to jsou ověřitelná fakta,která se tu nedovíte.Takže obec milý pane funfuje a to skvěle.A co se týká Vašeho problému "koho chleba jíš,toho píseň zpívej" opět s Vámu souhlasím,jako osobní taxikář pana Gerendáše to musíte vědět nejlépe a předpokládám,že ho do Prahy nevozíte zadarmo)))))))) Takže,pane Svátku,já s Vámi žádný problém nemám a kromě vyjádření o obci s Vámi naprosto souhlasím))))

 

Světlana (22.04.2014 08:15)

A na jakou akci si KMV pronajala prostory, na kterých se má konat Velejuch? To jsem se nikde nedočetla. V případě nějaké jiné, jejich akce by se to mělo bojkotovat a nikdo se neúčastnit!

 

Jan Kabát (22.04.2014 08:28)

Vážený občane obce Kyselka, rád bych k tomu řekl, ač nejsem občan této obce, avšak občan obce nedaleké, že za prvé ASORKD vznikla za záměrem lázně zachránit, ne je poškodit, a za druhé, že se zde zřejmě nejedná o neochotu spolupráce ASORKD s KMV, nýbrž o to, že KMV si zabrali prostor, kde měl mít Velejuch zázemí, a bez zázemí se, jak známo, dá udělat prdlajz.

 

Jan Kabát (22.04.2014 08:32)

A zatřetí nechápu, proč se navážíte do pana Gerendáše. Já jako občan Horního Slavkova bych zde též uvítal rekonstrukci mnoha a mnoha objektů, a kdyby se do toho vložila také nějaká slavná osobnost, určitě bych za to byl rád, a nenadával..

 

Honza (22.04.2014 08:46)

Volby jsou už na podzim, snad voliči v Kyselce odpovídajícím způsobem ohodnotí kroky stávajícího starosty. Pane starosto Aleši Labíku, jistě by nebyl problém veřejnosti zcela jasně vysvětlit, proč jste akci zhatil. Je-li to legální, pak to jistě snadno vysvětlíte. Jsou-li v tom úplatky, tak si uvědomte, že se jedná o trestný čin!

 

občan obce Kyselka (22.04.2014 10:03)

Vážený pane Kábáte.Vysvětlím.K pořádání velejuchu,což je venkovní záležitost,potřebuje asociace především souhlas obce k užívání parku.Ten dostala.Potřebuje sohlas s užíváním parkovacích ploch.Také dostala.Potřebuje přípojku elektrické energie z budovy kina pro venkovní připojení ozvučení k realizaci vlastní presentace a řízení akce.Také dostala.Potřebuje zázemí,šatny budovy kina k převlékání.Také dostala.Pouze vlastní kinosál,kde chtěla promítat notoricky známou smyčku s reklamou na lázně Kyselka by asociace k dispozici neměla,ale pokud jste někdy na této akci pořádané asociací někdy byl,budete vědět,že kinosál neohrožuje v žádném případě možnost pořádání zahradní párty Kysibelský velejuch,kde se střílí z kanónu,z historických zbraní a vítá se příjezd pana Mattoniho koňským spřežením.To si myslím a nezlobte se na mě,kinosál opravdu neomezuje.A pokud chcete rekonstruovat objekty v Horním Slavkově,je to vždy jen o penězích a nadšení pro správnou věc,je mnoho dotační titulů a je umění si na ně sáhnout.Jucháním nikdy nic neopravíte. Juchejte,až bude dílo hotovo.Přeji,ať se dílo daří.

 

vaclav svátek (22.04.2014 12:45)

Anonyme - co to stale placate o p.Gerendasovi? A o jakem taxi je rec? P.Gerendas jezdi x let zpatky ve svem vlastnim voze,tudiz si taxi nepronajima!Z vasich anonymnich prispevku nabyvam dojmu,ze jste nejaky frustrovany poskok KMV ktery chce anonymne skodit

 

Petr Kolínský (22.04.2014 13:38)

Já mám taky z toho anonyma "občana obce Kyselka" pocit, že je to buď poskok Packala nebo snad onen starosta Labík obecně? :)

 

Brezina Pavel (22.04.2014 13:47)

Vážený pane,občané obce Kyselka,mám takový dojem,ač poměrně kultivovane hajite sam sebe,pane starosto.

 

občan obce Kyselka (22.04.2014 14:36)

panu Svátkovi děkuji za potvrzení názorového propojení s osobou pana Gerendáše a ostatním za poklonu,pokusím se zauvažovat nad nadcházejícími komunálními volbami s případnou kandidaturou na starostu obce.Ještě jednou děkuji a přeji všem krásný den a mír v duši.

 

Zd. SIMA (22.04.2014 19:05)

Copak nechapete jak funguje korupce? ? ! Nic vic a nic min.

 

Milan (22.04.2014 19:23)

Je potřeba mít stále na paměti,že nebýt ASORKDu nic by se z bývalými lázněmi v Kyselce dodnes nedělo.Chválit nyní Mattonku,jak se snaží, je ubohé.

 

Petr Novotný (22.04.2014 20:59)

Přesně tak. Je dobře, že se podařilo Mattonku přitlačit ke zdi. A neusínejte na vavřínech a nenechte se koupit, jako tamní zastupitelé. Stojíme za vámi.

 

Josef Šikola (22.04.2014 21:44)

Nechali jsme politikáře řádit 25 let v naší zemi a tak se není co divit, že s náma tak zacházejí. Klacky Vám pod nohy hází a budou, protože se Vám podařila dobrá věc a oni to nedokázali. Nní se chtějí jen na vaši práci přiživit. Nastal čas jen pro přímou demokracii. Tak se pochlapte a ve volbách jim to spočítejte. Šmejdi mají z přímé demokracie a referenda bez podmínek SRTACH!

 

ASORKD (23.04.2014 01:09)

Občan Kyselky, který nemá odvahu se podepsat, nenapsal podstatnou věc a tou je to, že letos chtěla ASORKD na Velejuchu uspořádat v kinosále pro děti velmi hezké divadelní představení. O tomto našem záměru byl pan starosta informován. Možná na to zapomněl, když dal kinosál KMV. Nevadí. Zažádali jsme tedy o nový termín. Doufáme, že jej dostaneme. Jinak jen těžko může někdo očekávat, v centru dění otevírání lázeňské sezóny budeme chtít spolupracovat s firmou jejíž působení v Kyselce možnost otevírat zde jednou skutečnou lázeňskou sezónu zatím zcela vylučuje. Až zavedou vlečku až do stáčírny a budou většinu stočené minerálky disribuovat poní, můžeme je k otevírání lázeňské sezóny přizvat. V senátu, při projednávání petice, pan Pasquale vykřikoval, že lázně v kyselce již nikdy nebudou! O Velejuchu prohlásil, že je to šaškárna. Přiživovat se ale na jeho rostoucí oblibě mu nevadí. Ostatně přiživovat se na jiných úspěšných akcích, jako Český lev, Litera, Thálie apod. je jeho stylem. Není ovšem jeho vinou, že pořadatelé za pár šušňů mu umožní tak velkou reklamu. Done Pasquale, až dáte do obnovy památek oněch 400 mil. Kč, jak jste slíbil před bývalým prezidentem a převede velkou část produkce minerálky na vlečku přivedenou až ke stáčírně, můžeme si na otevírání lázeňské sezóny podat ruce a účastníci vás přivítají velkým aplausem, jako pana Mattoniho.

 

Jeremy Hrubý (23.04.2014 09:27)

Přátelé, obdivuji nervy lidí z organizace Asorkd. Já bych s tím (k velké radosti "občana obce")už dávno sekl. Děkuji pane Riesi, za buldočí vytrvalost! Stejně je zajímavé, jak někteří více či méně slušně dávají najevo, že ONI jsou občany obce a "cizinci" do toho nemají co kecat. Nechápou, že si tohle krásné místo pamatujeme z dob, kdy tam byla radost se procházet a pobejt. Dnešní stav je jak z katastrofického filmu, je to ostuda nás všech a my máme být zticha? Tůdle, občane!

 

Ondřej Ries (23.04.2014 14:26)

Co k tomu vůbec asi tak dodat...? Řeč peněz opět promluvila... Pokolikáte už...? Jinak, milý občane obce Kyselka: Přeji Vám příjemnou zábavu při psaní vašich zdejších, dalších komentářů... Bohužel, mám při jejich čtení občas pocit, jestli snad vůbec víte, o čem tu píšete a to zvlášť přitom, pokud jste přímo z Kyselky... A už jen přitom tu vaše anonymita působí, přinejmenším, docela úsměvně, ale nutno podotknout, že se dá vcelku chápat... :)

 

petra (28.04.2014 19:52)

je nanejvýš zřejmé, že vážený občan obce a pan Jan jsou stejná osoba. Kolik identit ještě bude použito? Možná pan Petr? Je možná k zamyšlení fakt, jak na stránce ASORKD zabránit smyšleným ident

 

petra hoffmannova (28.04.2014 20:01)

Jen dokončím. Je škoda, že ASORKD umožňuje anonymním přispěvatelům vkládat příspěvky. Kdo se pod svůj názor neumí podepsat, ať mlčí.

 

ASORKD (29.04.2014 16:52)

Zatím sledujeme ID a pokud je stejné u více jak tří osob a bez e-mailových adres, tak příspěvky mažeme. Chystáme i to, co zavedly v diskusích i jiné weby, a to vstup na jméno a danou e-mailovou adresu.

 

Roman (30.04.2014 15:56)

Naprosto souhlasím s ASORKD. Alespoň se vyselektují takoví hrdinové,jako je bývalá starostka obce Kyselka Petra Hoffmannová,alias PETRA,alias FERDA MRAVENEC.

 

petra hoffmannová (01.05.2014 17:18)

Vážený pane Romane, jak "skandální odhalení" jste zde provedl. Ano, provedla jsem přihlášení pod jménem Ferda Mravenec, abych upozornila na fakt, že jménem ASORKD si může vyřizovat osobní účty kdokoli s kýmkoli, což se nakonec potvrdilo. Ostatní příspěvky jsem vdy posepisovala svým jménem, nebo alespoň to z pokračování jména Petra bylo zřejmé.Co brání Vám pane, abyste se podepsal svým jménem. Možná fakt, že jste pravděpodobně zastupitelem obce? Zdravím pana Romana Schw.

 

Roman Nykl-Pardubice (02.05.2014 14:09)

"Podle textu je zřejmé,že je to zastupitel,podle textu je jasné,že jde o zaměstnance KMV,je možná k zamyšlení fakt,jak na stránce ASORKD zabránit smyšleným ident." Petra,Petra Hoffmannová,Ferda Mravenec.Vy v té Vaší obci asi budete také pěkný dáreček.

 

Přidat komentář

Položky označené * jsou povinné.

 
 

Zachraňte lázně Kyselka

Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví ČR
Karolíny Světlé 5, 110 00 Praha 1
e-mail: prezidium@asorkd.cz, web:www.asorkd.cz
IČ: 22 83 87 21